Výživa pro maximální sportovní výkon - Heidi Skolnik; Andrea Chernus

-13 %
Výživa pro maximální sportovní výkon - Heidi Skolnik; Andrea Chernus
Kód9788024738475
PodnázevSprávně načasovaný jídelníček
EdiceFitness síla kondice
AutorHeidi Skolnik; Andrea Chernus
ISBN978-80-247-3847-5
Počet stran240
Výška24 cm
Šířka17 cm
Tloušťka1,5 cm
Platnost akce2099-12-31
Kód v url187405
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok dotisku2019
Rok vydání2011
VazbaPevná bez přebalu lesklá
VydavatelGRADA
Běžná cena s DPH319 Kč
Sleva41 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH278 Kč
Dostupnost:
Vedlejší sklad 3 ks
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Každého člověka vyznávajícího aktivní životní styl často trápí otázka kdy a co jíst. A právě nutriční timing, tedy optimální načasování příjmu těch správných živin, podporující maximalizaci výkonu a energie, je velmi důležitý pro tvorbu svalové tkáně, a tedy pro rozvoj síly, rychlosti a vytrvalosti. Optimální výběr potravin z hlediska makroživin i mikroživin dokonce zlepšuje funkci imunitního systému, urychluje regeneraci organismu po zátěži a pomáhá předcházet zraněním. Autorky ve své knize využívají nejnovějších poznatků založených na aktuálním výzkumu, upozorňují na řadu sporných a často rizikových záležitostí, oddělují hypotézy a mýty od pravd a snaží se objasnit některé sporné otázky, např. problematiku MCT tuků, funkci karnitinu, roli hormonů a mnohé další. V publikaci je mnoho cenných rad a tipů, ukázek vzorových jídelníčků a stravovacích plánů, které využijí nejen sportovci provozující silové a rychlostní sporty a vytrvalostní aktivity, ale i ti, kteří se zajímají o zdravou, vyváženou a dietní stravu.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize