Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim; Renée Mauborgne

-13 %
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim; Renée Mauborgne
Kód9788072612956
PodnázevUmění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
AutorW. Chan Kim; Renée Mauborgne
Druh sortimentuKniha
ISBN978-80-7261-295-6
Jazykčeština
Počet stran284
Rok vydání2015
Šířka17,4 cm
Tloušťka2,2 cm
VazbaPevná s přebalem lesklá
VydavatelMANAGEMENT PRESS
Výška24,4 cm
Běžná cena s DPH459 Kč
Sleva60 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH399 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u dodavatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst.

hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize