Slovník moderního manažera - Beneš Jaroslav

-13 %
Slovník moderního manažera - Beneš Jaroslav
Kód9788087252017
PodnázevZákladní pojmy z managementu a marketingu
AutorBeneš Jaroslav
ISBN978-80-87252-01-7
Počet stran108
Výška21 cm
Šířka15 cm
Tloušťka0,3 cm
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok vydání2013
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelBENEŠ JAROSLAV
Běžná cena s DPH120 Kč
Sleva16 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH104 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u dodavatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře. Přesto jsem přesvědčen, že jsem nesepsal všechny pojmy, které v managementu a marketingu jsou. Pojmy se stále aktualizují, vyvíjejí a tak předpokládám možnost dalších doplnění a upřesnění. Mgr. Jaroslav Beneš MBA
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize