Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky - Libor Prudký

-13 %
Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky - Libor Prudký
Kód9788073253523
PodnázevTémata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě
AutorLibor Prudký
ISBN9788073253523
Počet stran112
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok vydání2015
VydavatelCENTRUM PRO STUDIUM DEMOKRACIE
Běžná cena s DPH169 Kč
Sleva22 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH147 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u dodavatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize