Poruchy socializace u dětí a dospívajících - Jedlička Richard a kolektiv

-13 %
Poruchy socializace u dětí a dospívajících - Jedlička Richard a kolektiv
Kód9788024754475
PodnázevPrevence životních selhání a krizová intervence
AutorJedlička Richard a kolektiv
Datum plánovaného vydání15.11.2018
Druh sortimentuKniha
EdicePsyché
ISBN978-80-247-5447-5
Jazykčeština
Platnost akce2099-12-31
Počet stran544
Rok vydání2015
Šířka17 cm
Tloušťka3 cm
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelGRADA
Výška24 cm
Běžná cena s DPH559 Kč
Sleva73 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH486 Kč
Dostupnost:
Připravovaná novinka
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?

Autoři analyzují faktory ovlivňující primární a sekundární socializaci. Soustřeďují pozornost na otázky norem a normality lidského chování, včetně kritického přehledu reprezentativních teorií sociálních deviací. Zabývají se však také zvládáním životních potíží a stresu u dětí a dospívajících a věnují se příčinám duševní krize, rozpoznání krizového vývoje a zásadám pomoci ohroženým mladým lidem. Na případových studiích ilustrují rizika zanedbání podpory jedinců v životní krizi, poukazují na časté příčiny závadového chování, psychických poruch, vzniku závislostí a suicidiálních projevů. Jedna z kapitol se zaměřuje i na pastorační péči o děti a mládež ve zlomových situacích. Čtenáři se seznamují s teorií a praxí arteterapie, artefiletiky, výchovné dramatiky, muzikoterapie a muzikofiletiky včetně jejich uplatnění v prevenci i při nápravě poruch sebepojetí či sociálního zařazení.

Publikace nezapomíná ani na pedagogicko-psychologické poradenství, služby poskytované rodičů m a dalším vychovatelům školními psychology, poradnami, speciálněpedagogickými centry a středisky výchovné péče. Neopomíjí diskusi týkající se integrace dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami do škol běžného vzdělávacího proudu, tvorby inkluzivního prostředí ani problémy institucionální péče o děti a mládež s vážnými výchovnými problémy. Pozornost je rovněž věnována sebezkušenostnímu výcviku psychosociálních dovedností u pracovníků pomáhajících profesí a poskytování supervizní podpory ve školství.

hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize