Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

-13 %
Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Kód9788074023606
Podnázevučebnice studenta
AutorMoudrý Marek
Druh sortimentuKniha
ISBN978-80-7402-360-6
Jazykčeština
Platnost akce2019-12-31
Počet stran80
Rok vydání2018
Šířka21,7 cm
Tloušťka1,3 cm
VazbaSpirálová, kroužková
VydavatelCOMPUTER MEDIA
Výška30 cm
Běžná cena s DPH220 Kč
Sleva29 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH191 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u dodavatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize