Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý
Kód9788074021282
PodnázevUčebnice studenta
AutorMarek Moudrý
Druh sortimentuKniha
ISBN978-80-7402-128-2
Jazykčeština
Počet stran80
Rok vydání2012
Šířka21,5 cm
Tloušťka1 cm
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelCOMPUTER MEDIA
Výška30,4 cm
Cena s DPH s DPH210 Kč
Dostupnost:
Skladem 1 ks
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize