Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Slavík Jakub

Akce
-67 %
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Slavík Jakub
Kód9788024748191
PodnázevJak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby
AutorSlavík Jakub
Druh sortimentuKniha
ISBN978-80-247-4819-1
Jazykčeština
Platnost akce2099-12-31
Počet stran192
Rok vydání2014
Šířka17 cm
Tloušťka1,2 cm
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelGRADA
Výška24,2 cm
Běžná cena s DPH299 Kč
Sleva200 Kč 67 %
Cena s DPH s DPH99 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u nakladatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize