Management, marketing a ekonomika sportu - Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; ...

-13 %
Management, marketing a ekonomika sportu - Jana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; ...
Kód9788021083462
AutorJana Nová; Oldčich Racek; Jiří Novotný; Jaroslav Rektořík; Milena Strachová; ...
ISBN978-80-210-8346-2
Počet stran284
Výška23 cm
Šířka16 cm
Tloušťka1,8 cm
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok dotisku2018
Rok vydání2017
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelMUNI PRESS
Běžná cena s DPH290 Kč
Sleva38 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH252 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u dodavatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize