Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida

-13 %
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Kód9788024750217
EdiceManažer
AutorRyglová Kateřina, Rašovská Ida
ISBN978-80-247-5021-7
Počet stran192
Výška24 cm
Šířka16,5 cm
Tloušťka1,1 cm
Platnost akce2099-12-31
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok vydání2017
VazbaBrožovaná bez přebalu lesklá
VydavatelGRADA
Běžná cena s DPH289 Kč
Sleva38 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH251 Kč
Dostupnost:
Vedlejší sklad 2 ks
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize