Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách - Roman Švaříček; Klára Šeďová

-13 %
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách - Roman Švaříček; Klára Šeďová
Kód9788026206446
AutorRoman Švaříček; Klára Šeďová
ISBN978-80-262-0644-6
Počet stran384
Výška21,2 cm
Šířka15,3 cm
Tloušťka2,5 cm
Druh sortimentuKniha
Jazykčeština
Rok dotisku2017
Rok vydání2014
VazbaPevná bez přebalu lesklá
VydavatelPORTÁL
Běžná cena s DPH409 Kč
Sleva53 Kč 13 %
Cena s DPH s DPH356 Kč
Dostupnost:
Rozebráno
Tento produkt nelze zakoupit
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?

Praktická příručka provází čtenáře výzkumem od prvního nápadu až k sepsání výzkumné zprávy.

První část věnuje autor základním metodologickým otázkám kvalitativního výzkumu, v dalších kapitolách se zabývá vlastním průběhem výzkumu, který postupuje od návrhu projektu přes sběr dat k analýze a sepsání výzkumné zprávy. Kniha probírá použití základních metod, jako jsou zakotvená teorie, případová studie či biografie. Analýze, jako nejnáročnější části výzkumu, je věnován největší prostor. Další část se zabývá pěti kvalitativními pedagogickými výzkumy, které byly nedávno realizovány v ČR. Ty mají dát čtenáři představu, jak výzkum vypadá v praxi. Kniha je srozumitelným úvodem pro studenty pedagogiky a sociálních věd. Praktická příručka provází čtenáře výzkumem od prvního nápadu až k sepsání výzkumné zprávy. První část věnuje autor základním metodologickým otázkám kvalitativního výzkumu, v dalších kapitolách se zabývá vlastním průběhem výzkumu, který postupuje od návrhu projektu přes sběr dat k analýze a sepsání výzkumné zprávy. Kniha probírá použití základních metod, jako jsou zakotvená teorie, případová studie či biografie. Analýze, jako nejnáročnější části výzkumu, je věnován největší prostor. Další část se zabývá pěti kvalitativními pedagogickými výzkumy, které byly nedávno realizovány v ČR. Ty mají dát čtenáři představu, jak výzkum vypadá v praxi. Kniha je srozumitelným úvodem pro studenty pedagogiky a sociálních věd. Praktická příručka provází čtenáře výzkumem od prvního nápadu až k sepsání výzkumné zprávy. První část věnuje autor základním metodologickým otázkám kvalitativního výzkumu, v dalších kapitolách se zabývá vlastním průběhem výzkumu, který postupuje od návrhu projektu přes sběr dat k analýze a sepsání výzkumné zprávy. Kniha probírá použití základních metod, jako jsou zakotvená teorie, případová studie či biografie. Analýze, jako nejnáročnější části výzkumu, je věnován největší prostor. Další část se zabývá pěti kvalitativními pedagogickými výzkumy, které byly nedávno realizovány v ČR. Ty mají dát čtenáři představu, jak výzkum vypadá v praxi. Kniha je srozumitelným úvodem pro studenty pedagogiky a sociálních věd.

hodnocení CBDB: Hodnocení knihy
Komentáře ke knize