Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 u. 2 - Barberis Paola

-10 %
Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 u. 2 - Barberis Paola
Kód9783190216468
AutorBarberis Paola
Počet stran136
Jazykněmčina
VydavatelHUEBER
Běžná cena s DPH695 Kč
Sleva69 Kč 10 %
Cena s DPH s DPH626 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u nakladatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Anotace: metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz Popis: Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.V učebnici naleznete například lekce:1. Gäste an der Rezeption empfangen2. Service im Café, im Restaurant3. Gästen Informationen geben4. Hotels beschreiben5. Informationen über Hoteldienstleistungen6. Telefonservice im Hotel7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln8. Abrechnung, ReklamationDeutsch im Hotel Lehrerhandreichungen zu Gespräche führen (Teil 1) und Korrespondenz (Teil 2)       * Auflistung wichtiger Wortfelder       * Lerntipps und Lernspiele       * Kopiervorlagen mit Rollenkärtchen       * Tests zu jeder Lektion mit Lösungsschlüssel       * Landeskundliche Hintergrundinformationen       * Ein interkulturelles Quiz