Deutsch im Hotel 2 Audio-CDs, Hörtexte und Aussprachetr. - Barberis Paola

-10 %
Deutsch im Hotel 2 Audio-CDs, Hörtexte und Aussprachetr. - Barberis Paola
Kód9783190316465
AutorBarberis Paola
Jazykněmčina
VydavatelHUEBER
Běžná cena s DPH1 070 Kč
Sleva107 Kč 10 %
Cena s DPH s DPH963 Kč
Dostupnost:
Zajišťujeme u nakladatele
Kdy zboží obdržím Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?
Anotace: Dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. - 2 poslechová CD Popis: Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.V učebnici naleznete například lekce:1. Gäste an der Rezeption empfangen2. Service im Café, im Restaurant3. Gästen Informationen geben4. Hotels beschreiben5. Informationen über Hoteldienstleistungen6. Telefonservice im Hotel7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln8. Abrechnung, Reklamation